سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU

مشخصات گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU

گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU از دیگر محصولات SIP ساپورت یالینک بوده که فاقد آداپتور است و مناسب برای کسب و کارهای کوچک میباشد که دارای درگاه USB 2.0 داخلی هستند که به کاربر این امکان را می دهد که از ضبط مکالمه USB از طریق درایو فلش USB لذت برده و با استفاده از بلوتوث داخلی 4.2 و ساخته شده در باند دوگانه وای فای (2.4G و 5G)، تلفن یالینک T53W W/O PSU به شما این امکان را می دهد تا از فناوری بی سیم مدرن پیروی کرده و اولین فرصت را در عصر بی سیم آینده بدست آورید.

تلفن T53W W/O PSU یک تلفن ویپ اداری قدرتمند و قابل ارتقاء است که بهینه‌ترین کارایی رومیزی را ارائه می‌کند و همانطور که میدانید برای مدیران و متخصصان شلوغ، یک تلفن پر کاربرد تجاری بوده با کاربری آسان با یک LCD قابل تنظیم با گرافیکی 3.7 اینچی است که با توجه به نیازهای شخصی و محیطی میتوانید زاویه دید راحت و مناسب را پیدا کنید که این تنظیمات به راحتی به دست خود کاربر انجام میشود و همچنین شما میتوانید از طریق درگاه USB، هدست USB سیمی و بی سیم را بدون اتصال Yealink EHS36، متصل کنید و حداکثر 3 ماژول انبساط Yealink EXP50 را وصل کنید که با حداکثر 180 کلید DSS بدون کاغذ قابل برنامه ریزی هستند.

تمام تلفن‌های ویپ این برند از متریال با کیفیت و کم کربن ساخته شده‌اند و همچنین از طراحی عالی برخوردار هستند. علاوه بر کیفیت ساخت و عملکرد عالی قیمت‌های نسبتا مناسبی هم دارند. یلینک علاوه بر تولید تلفن‌های IP رومیزی و تلفن‌های تصویری ویپ، دارای محصولات متنوعی در حوزه تلفن‌های بی‌سیم، آی پی، دکت و همچنین تجهیزات ویدئو کنفرانس می‌باشد. در این قسمت در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی ویپ یالینک T53W W/O PSU بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید اکسس پوینت به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.