سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ویپ بی سیم یالینک مدل W76P

معرفی ویپ بی سیم یالینک مدل W76P

ویپ بی سیم یالینک مدل W76P به دلیل انعطاف پذیری بالا و کاهش هزینه به گزینه ای مناسب برای انواع محیط های کاری و صنعتی تبدیل شده اند. کیفیت بالای این گوشی در کنار امکانات زیاد یکی از دلایل محبوبیت این بیسیم یالینک است. در کل میتوان گفت، ویپ بی سیم یالینک مدل W76P یکی از محصولات کمپانی یالینک است که توانسته توجه بازار را به خود جلب کند. این گوشی با صفحه نمایش روشن و رنگارنگ خود تجربه کاربری دلپذیری را ارائه میدهد. بی سیم یالینک W76P که به تازگی تولید و در دسترس کاربران قرار گرفته و از ترکیب گوشی W56H DECT و ایستگاه پایه W70B طراحی شده است که برای کیفیت صدای فوق العاده آن را به یک راه حل ایده آل برای بخش های مختلف تجاری از اندازه های کوچک تا متوسط ??تبدیل می کند.

این گوشی W76P یالینک دارای تغییرات مطرحی مانند به روز شدن طراحی ظاهری و همچنین یکی از مهم ترین تغییرات این گوشی که موجب تمایز آن شده، سرعت فول شارژ شدن و تخلیه شارژ آن نسبت به گوشی بیسیم یالینک مدل W53P میباشد که در زمان بسیار کمتری کامل شاژ شده و مدت زمان نگهداری شارژ آن نیز بیشتر شده است. تلفن ویپ یالینک W76P میتواند 2 تماس را به طور همزمان برقرار کند و همچنین با قابلیت افزایش تعداد گوشی های بیسیم به 10 گوشی، بنابراین میتوان گفت با ویپ بی سیم یالینک مدل W76P میتوانید تا 20 تماس همزمان برقرار کنید. گوشی بی سیم یالینک W76P یک تلفن ویپ باکیفیت، دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی رنگی و با کیفیت صدای فوق العاده و پایدار HD برای ارتباط کارآمد و واضح میباشد.

ویپ بی سیم یالینک W76P با پشتیبانی از نور پس زمینه در صفحه کلیدهای این تلفن ویپ بیسیم امکان برقراری تماس در محیط های تاریک یا کم نور را برای شما آسان میکند و همچنین در قسمت سمت راست آن نیز یک نشانگر هشدار وجود دارد که وقتی با شما تماس گرفته میشود این نشانگر چشمک می زند. این ویژگی برای کسانی که شنوایی پایینی دارند بسیار مفید است. امکان برقراری و انتقال تماس بین گوشی ها یکی دیگر از قابلیت هایی است که قطعا به کارتان خواهد آمد. با استفاده از این محصول یالینک میتوانید تماس هایی که شماره ندارند را رد کنید. همینطور با استفاده از هر تلفن بیسیم می توانید 100 تماس آخر آن را نیز مشاهده کنید.