سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوشی بیسیم یالینک مدل W56H

معرفی گوشی بیسیم یالینک مدل W56H

گوشی بیسیم یالینک مدل W56H با طراحی زیبا و کارآمد خود توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه بسیار خوبی در صنعت VOIP پیدا کند. این تلفن ویپ بیسیم تولید شده توسط کمپانی یالینک می باشد که برای تنوع بخشیدن و تکمیل محصولات خود گوشی های بیسیم مختلفی را در سبد محصولات خود قرار داده است. انواع تلفن ویپ بیسیم یالینک با دو پارت نامبر WxxP و WxxH معرفی شدند که مدل هایی که حرف P دارند، داخل جعبه گوشی و پایه دارند و مدل هایی که حرف H در انتها قرار دارد به معنای گوشی تک است که در جعبه آن دکت وجود ندارد.

یالینک W56H برای تلفن تحت شبکه یالینک DECT شرکت یالینک با مدل W56P که از مدل‌های پیشرفته‌ی این شرکت محسوب می‌شود تولید شده و به‌منظور افزایش کیفیت مکالمات آن دسته از کارکنان در صنایع و مشاغل خاص مانند انبارداری، کیترینگ و خرده‌ فروشی طراحی شده است. با استفاده از صفحه‌نمایش رنگی 2.4 اینچی و طراحی صنعتی زیبا، عمر باتری فوق‌العاده و دیگر پیشرفت‌های کاربردی و مدیریت تماس، تلفن تحت شبکه ‌ی W56P تضمین میکند تا کارکنان و کارمندانی که برنامه‌ی کاری بسیار شلوغی دارند بتوانند تجربه‌ی آسانی در استفاده از تلفن داشته باشند و همیشه هم آنلاین و در دسترس باشند.

 

حال اگر می خواهید تعداد هدست های خود را افزایش دهید، میتوانید از مدل W56H استفاده نمایید. میتوانید از پایه های گوشی های Yealink W56 و Yealink W52 در یک سیستم ویا حتی در ترکیبی از مجموعه ی کامپیوتری استفاده کنید. بیسیم  مدل W56H دارای مزایای شاخص جهانی DECT مانند: زمان مکالمه طولانی، زمان آماده به کار بالا وسخنرانی با کیفیت بالا را پشتیبانی میکند که با توجه به قیمت مناسب آن برای کسب و کارهای کوچک و متوسط ایده آل است. در ادامه مطلب در نظر گرفتیم به معرفی برخی از ویژگی های گوشی بیسیم یالینک مدل W56H بپردازیم همچنین شما عزیزان می توانید جهت تهیه این محصول و خرید سوئیچ شبکه به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.