سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 50 سانتی متر

معرفی پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 50 سانتی متر

پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 50 سانتی متر یکی از تجهیزات پسیو شبکه است که از یک پچ کورد شبکه برای اتصال تجهیزات مختلف در یک شبکه به شبکه دیگر استفاده می کند. اصطلاح پچ معمولاً از استفاده اولیه در استودیو های تلفن و رادیو می آید، جایی که تجهیزات یدکی در حالت آماده به کار می توانند به طور موقت جایگزین تجهیزات شکسته شوند. کابل های پچ کورد فقط سیم های کوتاهی هستند که در پچ پنل ها استفاده می شوند. سیم های پچ معمولاً در رنگ های مختلف تولید می شوند تا به راحتی از یکدیگر تشخیص داده شوند. شما عزیزان می توانید برای آشنایی بیشتر به مقاله پچ کورد چیست مراجعه فرمایید.

این محصول از تولیدات برند فرانسوی لگراند می باشد که از جمله تولید کنندگان تجهیزات شبکه در دنیا می باشد. انواع پچ کوردها عبارتند از کابل های میکروفون، کابل های طیف سنج فیبر نوری، کابل های توسعه هدفون، کانکتورهای XLR، کانکتورهای Tiny Telephone (TT)، کانکتورهای RCA و کابل های رابط تلفن. پچ کورد کابلی است که برای اتصال دستگاه های الکترونیکی مانند رایانه، روتر، سوئیچ یا سرور و انتقال داده از یک دستگاه به دستگاه دیگر استفاده می شود. سیم‌ها و کابل‌ها معمولاً برای انتقال سیگنال‌های الکتریکی در استودیوهای ضبط و با آلات موسیقی الکترونیکی یا الکتریکی استفاده می‌شوند. کابل های چسب در قفسه هایی که برای سازماندهی و نگهداری تجهیزات شبکه استفاده می شوند استفاده می شود.

 

روکش این محصول از جنس PVC است. به طور کلی کابل های پچ کورد از جنس PVC، LSZH و PE تولید می شوند. کابل های روکش PVC مقاومت خوبی داشته و در عین حال انعطاف خوبی به کابل می دهند. اما نکته این نوع از کابل ها این است که در هنگام سوختن دود و گاز سمی هالوژن از خود تولید می کند. این امر سبب شده تا این نوع از کابل ها مناسب استفاده در فضای بیرونی نباشند. در ادامه برخی از ویژگی های پچ کورد لگراند Cat6 SFTP روکش PVC آبی 50 سانتی متر آورده شده همچنین شما عزیزان میتوانید جهت تهیه این محصول و رک به فروشگاه آنلاین ایمن ارتباط مراجعه نمایید.